اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح جهش تولید مسکن

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ از اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح جهش تولید مسکن در سال آینده خبر داد.

اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح جهش تولید مسکنآقای رحیم زارع در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: براساس مصوبه امروز این کمیسیون مقرر شد، در سال آینده مبلغ ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه جهش تولید مسکن از تسهیلات نظام بانکی استفاده شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با اشاره به اینکه ۳۶۰ هزار میلیارد تومان از این مبلغ برای تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین برای ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکونی برای شهر‌های بیش از ۲۵ هزار نفر نیز در قالب این مبلغ، تسهیلات بانکی درنظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال آینده کل کشور برای فرزندآوری گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده، برای فرزند اول ۲۰ میلیون، فرزند دوم ۴۰ میلیون، فرزند سوم ۶۰ میلیون، فرزند چهارم ۸۰ میلیون و برای فرزند پنجم ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تعلق می‌گیرد. همچنین برای هر کدام از دوقلو‌ها نیز یک تسهیلات قرض الحسنه درنظر گرفته می‌شود.
به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، کسانی که از سال ۱۳۹۹ دارای سه فرزند هستند در سال آینده مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن دریافت می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *