امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

تهران- ایرنا- تفاهم‌نامه تامین ۱۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت با مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی و مجموعه خصوصی برنا تهاتر ایرانیان با شهرداری تهران به امضا رسید.

به گزارش ایرنا از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل این شرکت در این جلسه با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای مردم اظهار داشت: موضوع مسکن یکی از مسائل اصلی کشور است. امروز شاهد هستیم اراده خوبی در دولت سیزدهم برای ایجاد و تامین مسکن برای آحاد مردم وجود دارد در حالی که این امر در سال‌های اخیر با تاخیر هشت ساله روبرو بوده است.

وی افزود: مجموعه شستا به واسطه در اختیار داشتن زیرساخت‌های لازم از جنس املاک از یک طرف و از طرفی دیگر داشتن شرکت‌های تولیدی و تامین کننده‌های مولفه‌های مختلف و مورد نیاز در صنعت ساختمان و همچنین دارا بودن دانش و تکنولوژی ساخت و ساز صنعتی در جایگزینی با ساخت و ساز سنتی می‌تواند در این مهم نقش آفرینی کند.

مدیرعامل شستا با اشاره به اهمیت حمایت شهرداری در انجام تفاهم‌نامه تشریح کرد: اهتمام شهردار تهران نشان از عزم جدی در به سرانجام رساندن تفاهم‌نامه‌ها است. در مدیریت شهری و در موضوع ساخت مسکن اگر این حمایت و اهتمام وجود نداشته باشد قطعاً امکان پیشرفت ساخت و ساز در زمان‌بندی مشخص وجود ندارد. امیدواریم این نگاه مدیریتی در دیگر سازمان‌ها که در موضوع مسکن فعالیت دارد بتواند مشوق باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *