سلطان مسکن مهر شناسایی شد

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تعهدات اقدام ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ادامه می‌یابد و این موضوع به شکل یکپارچه مدیریت می شود.

به گزارش تحریریه، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید درباره بحث فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: ما با این موضوع به جد برخورد می کنیم و تیمهای نامحسوسی را برای مقابله با افرادی که در این موضوع ورود می‌کنند، آماده کرده‌ایم. به طور مثال یک نفر ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر را در اختیار گرفته و متاسفیم که سوءاستفاده‌ها انجام می‌شود.

علیرضا جعفری درباره قیمت عرصه واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: باید برای ظرفیت مدیریت عرصه، پروژه‌های محرک توسعه ایجاد کنیم. این پروژه‌ها دردستور کار است و کمیته اقتصاد شهری را تشکیل داده‌ایم که موظف است بهره‌وری زمین را افزایش داده تا قیمت زمین و عرصه مدیریت شود.

وی ادامه داد: این تهدید در حوزه قیمت زمین است و یکی از سیاستها مدیریت تولید انبوه مسکن برای این مناطق است تا با افزایش تولید مسکن بتوانیم قیمتهایی که به صورت غیرکارشناسی افزایش می‌یابد را مدیریت کنیم. اگر مجموعه‌ای زمینی را در اختیار گرفته و موظف به احداث بنا بوده و این اتفاق نیفتاده از طرق مراجع قانونی فسخ قرارداد را دنبال کنیم.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید درباره کیفیت پایین واحدهای مسکن دولتی گفت: من کیفیت ساخت پایین برخی پروژه ها توسط بعضی سازندگان را رد نمی‌کنم. در این خصوص در نظر داریم از ظرفیت نخبگان دانشجو برای ارتقای کیفیت استفاده کنیم. تجربه شهرهای جدید اندیشه، پردیس و پرند در این زمینه ذی‌قیمت است.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *