مزایده فوق العاده الکترونیکی اموال تملیکی ۹ اسفندماه برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی از برگزاری مزایده فوق العاده الکترونیکی به شماره ۵۶۱ این سازمان در ۹ اسفندماه خبر داد.

«سعید غلامی باغی» روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: به علت برگزار نشدن حراج‌های حضوری در بهمن ماه و اسفند به خاطر شرایط کرونایی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی بفروش برساند.

وی ادامه داد: متقاضیان تا هفتم اسفند ماه فرصت دارند برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح درمزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی setadiran.ir مراجعه کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی بیان‌داشت: بازدید حضوری متقاضیان برای مشاهده کالاها و ارائه پیشنهادها از اول اسفند شروع شده و تا هفتم اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۹ اسفندماه رمزگشایی از مزایده فوق العاده الکترونیکی می شود، گفت: بعد از برگزاری این مزایده برندگان را با ارزش کالاهای فروخته شده اعلام خواهیم کرد.

غلامی ابراز داشت: برنده شدگان ۱۴ اسفندماه فرصت دارند تا وجوه خود را تکمیل و کالاها رو تحویل بگیرند.

به گفته وی، یک‌هزار پارتی کالا با قیمت کارشناسی در این مزایده فوق العاده عرضه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰۰ پارتی خریداری شود.

به گزارش ایرنا، در راستای تعیین ضرب الاجل ریاست‌جمهوری و تاکید رئیس قوه قضائیه و همچنین تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول در اختیار این سازمان مزایده‌ها برگزار می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *