هزینه وام مسکن سقوط کرد

در روزهای ابتدایی سال جدید هر برگ تسهیلات مسکن به ۱۰۰ تا ۱۰۵ هزار تومان کاهش یافت.
به گزارش صدای بورس، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال ۱۴۰۰ به ترتیب ۱۰۴ هزار و ۹۰۰، ۱۰۱ هزار و ۲۰۰ و ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد. اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیرماه سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۰۳ هزار و ۴۰۰، مردادماه با قیمت ۱۰۳ هزار و ۳۰۰ و شهریورماه با قیمت ۱۹۳ هزار ومان داد و ستد می‌شود.

همچنین هر کدام از اوراق مهر و آبان و آذرماه این سال ۱۰۱ هزار و ۲۰۰، ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد. قیمت اوراق دی و بهمن سال گذشته نیز به ترتیب ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ و ۱۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان بوده که این گزارش بر اساس نرخ اوراق در بهمن ماه نوشته شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که با تخفیف در نظر گرفته شده، تعداد اوراق ۲۰۰ و هزینه آن با تسه ۱۰۵ هزار و ۴۰۰ تومانی،۲۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *