کاهش ۴۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهمیرزاد/ درآمدها کاهش یافته است

شهردار شهمیرزاد گفت: با توجه به افزایش نرخ مصالح ساختمانی و مشکلات اقتصادی موجود، صدور پروانه ساختمانی در شهمیرزاد تا ۴۰ درصد کاهش داشته است و از این‌رو، درآمدهای شهرداری نیز کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، محمدصالح لقمانیان ظهر امروز در آیین افتتاح پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت و همچنین بازارچه شهمیرزاد به نام و یاد شهید مدافع سلامت، دکتر «عبدالرضا رودباری» اظهار کرد: پیست دوچرخه‌سواری شهمیرزاد بالغ بر هشت هزار مترمربع وسعت دارد و بیش از دو میلیارد تومان در دوره کنونی شورای اسلامی شهر شهمیرزاد برای آن هزینه شده است که اگر مجموع هزینه‌های انجام‌شده در ادوار گذشته به‌روز شود، این عدد به بیش از پنج میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

او با بیان اینکه پیست دوچرخه‌سواری شهمیرزاد با تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی کارکنان شهرداری شهمیرزاد و شورای اسلامی این شهر امروز به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: بازارچه و مرکز تجاری ۲۸ واحدی شهمیرزاد نیز با وسعت چهار هزار مترمربع و اعیانی دو هزار و ۴۰۰ مترمربع امروز به بهره‌برداری رسید.

 

شهردار شهمیرزاد افزود: اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این طرح بیش از سه میلیارد تومان است که اگر این اعتبار را نیز با مجموع هزینه‌کرد سنوات گذشته به‌روز کنیم، به بیش از ۶ میلیارد تومان خواهد رسید.

لقمانیان ادامه داد: شورای شهر، فرمانداری، استانداری سمنان و . . . در اجرای این پروژه‌ها یاریگر ما بوده‌اند و استانداری حمایت مناسبی در حوزه پیست دوچرخه‌سواری داشت.

 

او افزود: بار مالی بسیاری با اجرای این دو پروژه به شهرداری شهمیرزاد تحمیل شد و امیدواریم که همه کمک کنند تا پایان سال، بخشی از بدهی‌های شهرداری شهمیرزاد پرداخت شود.

شهردار شهمیرزاد ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ مصالح ساختمانی و مشکلات اقتصادی موجود، صدور پروانه ساختمانی در شهمیرزاد تا ۴۰ درصد کاهش داشته است و از این‌رو، درآمدهای شهرداری نیز کاهش پیدا کرده است.

لقمانیان گفت: بار مالی زیادی در این دو طرح به شهرداری شهمیرزاد تحمیل شده که امیدواریم جبران شود.

 

پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت و همچنین بازارچه شهمیرزاد ظهر امروز به نام و یاد شهید مدافع سلامت، دکتر «عبدالرضا رودباری» افتتاح شد.

این پروژه‌ها با حضور عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل سراسر کشور و شماری از مسؤولان و مدیران استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *