کمبود مسکن و افزایش قیمت اجاره بها شهروندان اردستانی را به ستوه آورده است

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان اردستان گفت: کمبود مسکن و افزایش قیمت اجاره مسکن در شهرستان اردستان مردم را اذیت می‌کند که الان بهترین و مناسبترین راه هم تولید متناسب مسکن است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان ، حمیدرضا تاملی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: وضعیت سند راه مسکن شهرستان اردستان آماده شده که به دستگاه‌های مربوطه اقدام شده که 681 واحد مسکن در سطح شهرستان در بخش‌های مختلف در حال پیگیری ‌و ساخت است.

وی افزود: در طرح اقدام ملی 40 واحد در شهرهای اردستان 21 واحد، زواره 11 و مهاباد هشت واحد در حال ساخت است و از محل تفاهنامه سه هزار واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 95 واحد است که در شهر اردستان شش واحد، زواره دو واحد و مهاباد سه واحد و 84 واحد هم روستایی بوده که مشخص است که در کدام بخش قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: از محل یک هزار و 150 واحد مسکن محرومین 150 سهمیه داریم که شهری و روستایی آن مشخص است و بهزیستی طرح اول چهار واحد در آستانه افتتاح دارد و بهزیستی طرح دوم هم 32 واحد شده که جمعا در حال حاضر 681 واحد مسکونی در سطح شهرستان به عنوان پروژه تعریف شده است.

وی ابراز داشت: ما در شورای مسکن وظیفه داریم روند پیگیری و احداث این مسکن‌ها را که به هر بخش بستگی دارد باید پیگیری کنیم و در صورت نیاز به خدمات باید از شهرداران هم در جلسه استفاده کنید و موضوع مسکن در شهرستان اردستان با توجه به موضوع حوزه اقتصادی و رونق اشتغال که حاصل شده از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تاملی بیان کرد: کمبود مسکن و افزایش قیمت اجاره مسکن در شهرستان اردستان مردم را اذیت می‌کند که الان بهترین و مناسب ترین راه هم تولید متناسب مسکن است و در یکسال گذشته با پیگیری‌های انجام شده موفق شده‌ایم تا این ظرفیت را در شهرستان اردستان فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: نباید برخی از تجربیات اشتباه و ناامید کننده گذشته را تکرار کنیم و الان منطقی آن این است که همه با تجربیاتی که از حوزه مسکن در پروژه های قبلی از مسکن مهر گرفته تا پروژه‌های دیگر بهترین روش را اجرا کنید.

تاملی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان در پیشبرد کارها تسریع داشته باشند و طرح های انبوه سازی توسط انجمن خیران صورت خواهد گرفت و طراحی‌های تامین آب، برق و گاز باید از سوی مسئولان مربوطه پیگیری شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *