۱۳ هزار واحد نوسازی شده در بافتهای فرسوده افتتاح می‌شود

تهران- ایرنا-مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بهره برداری از ۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد نوسازی شده با استفاده از تسهیلات حمایتی دولت در بافت‌های فرسوده و افتتاح ۴۵ پروژه زیربنایی و روبنایی شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف کشور خبر داد.

« محمد آئینی» صبح دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه این ۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد در قالب ۲ هزار و ۷۳۹ پروژه احیای بافت فرسوده به بهره برداری می‌رسند، اظهار کرد: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، همدان و مازندران دارای بیشترین واحد نوسازی شده از این حدود ۱۳ هزار واحد هستند.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار اعلام کرد: در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی ۴۵ پروژه از جمله ۱۷ پروژه بهسازی معابر، ۶ پروژه ورزشی، ۴ پروژه تاسیسات و تجهیزات شهری، ۳ پروژه پارک و فضای باز شهری، ۳ پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب، ۲ پروژه بهداشتی-درمانی و چندین پروژه دیگر با کاربری‌های آموزشی و انتظامی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در رابطه با پراکندگی جغرافیایی این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها در ۳۷ محله، ۲۷ شهر و ۱۵ استان واقع شده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی هم‌چنین افزود: در سال اول دولت سیزدهم ۶۵ هزار تن قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر طول از معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی اختصاص داده شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *