افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای دویست هزار واحد مسکونی

شورای پول و اعتبار برای ایجاد فضای رقابتی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه‌های باقیمانده طرح مسکن مهر با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای دویست هزار واحد مسکونی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در یکهزار و دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای پول و اعتبار که در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ به ریاست عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، برگزارشد، پس از توضیحات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر لزوم اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری، شورای پول و اعتبار برای ایجاد فضای رقابتی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه های باقیمانده طرح مسکن مهر با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای دویست هزار واحد مسکونی موافقت کرد.

به گزارش فارس، پروژه‌های زیادی در برخی شهرهای کشور به ویژه شهر پردیس با وجود گذشت هشت سال از آغاز آن در قالب مسکن مهر هنوز به پایان نرسیده است. به دلیل تعلل دولت در اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر، طی شش سال گذشته هزینه ساخت این پروژه‌ها افزایش زیادی داشته و چند بار دولت از متقاضیان درخواست افزایش آورده کرده است.

با وجود اینکه بسیاری از متقاضیان آورده خود را افزایش داده‌اند اما هنوز به مسکن انتخابی خود دست نیافته‌اند. مصوبه امشب شورای پول و اعتبار در راستای افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر برای اتمام پروژه‌های باقیمانده اتخاذ شده که امید است با این تصمیم هرچه زودتر پروژه به پایان رسیده و انتظار متقاضیان پس از هشت سال به اتمام رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *