برق تولید 5 میلیون تن سیمان در ماه تامین می‌شود/هیچ التهابی از سمت عرضه متوجه بازار نیست

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: مدیریت مصرف برق با اولویت تامین انرژی برای تولید 5 میلیون تن کلینکر و سیمان در ماه انجام می‌شود.

عبدالرضا شیخان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به مسئله تامین برق فصل تابستان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به منظور حل مسائل تامین انرژی فصل گرم، شب گذشته جلسه‌ای در وزارت نیرو بین اعضای صنعت برق و انجمن کارفرمایان صنعت سیمان برگزار شد.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به روابط مثبت وزارت نیرو و صنعت سیمان گفت: یکی از مهمترین محورهای مورد تاکید طرفین در این جلسه، مدیریت مصرف برق با اولویت تامین 5 میلیون تن کلینکر و سیمان در ماه بود.

*برگزاری جلسات کارشناسی مدیران عامل کارخانه سیمان و صنعت برق

شیخان در تشریح جزئیات محورهای جلسه شب گذشته گفت: انجمن سیمان موظف شد، با هماهنگی وزارت نیرو و مدیران عامل کارخانه‌های سیمان جهت مدیریت تولید در هر منطقه اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مدیران شرکت‌های برق منطقه‌ای و مدیران عامل کارخانه‌های سیمان تحت پوشش هر منطقه در دستور کار است.

*هیچ التهابی از سمت عرضه متوجه بازار سیمان نیست

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره ه نتایج هماهنگی صنعت سیمان و صنعت برق گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته، مدیریت بازار در دستور کار است و بازار این کالای استراتژیک با هیچ التهابی از سمت عرضه مواجه نخواهد شد.

شیخان در پایان گفت: معنای این هماهنگی آن است که انرژی برق لازم برای حفظ تولید سیمان و مدیریت بازار در برنامه مدیریت مصرف این کالا گنجانده شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *