برگزاری جلسه تعیین اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در دولت

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی از برگزاری جلسه تعیین اعتبارات برای پیشبرد پروژه‌های این وزارتخانه در دولت در بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی ظهر امروز (شنبه) با حضور «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «محمد محمدی بخش» رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شد.

«رستم قاسمی» در این مراسم گفت: خدمتگذاری به زوار امام حسین توفیقی است که در مجموعه هواپیمایی کشور، نصیب مسوولان شد.

وی افزود: حجم پروازهای اربعین همراه با نظمی که انجام شد، بی‌نظیر بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز برای تعیین اعتبار پروژه‌های راهسازی و شهرسازی جلسه مهمی در دولت برگزار می‌شود که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی است. قبل از این جلسه در فرودگاه امام خمینی حاضر شدم تا از دست‌اندرکاران این کار بزرگ در فرودگاه‌های کشور تشکر کنم.

قاسمی بیان کرد: در سایر بخش‌های وزارت راه و شهرسازی از جمله راه و ریل نیز در اربعین امسال کارهای بزرگی انجام شد و از ۳.۵ تا ۷ میلیون نفر توسط تمام بخش‌ها جابه‌جایی زوار داشتیم.

ساخت ترمینال سوم فرودگاه امام در دستور کار است

«سعید چلندری» نیز در این مراسم گفت: در مراسم اربعین امسال یک زائر جا مانده از پرواز نداشتیم که نتیجه همکاری همه مدیران ایرلاین‌ها در کشور بود.‌

وی از خدمات برج مراقبت و عملیات پروازی قدردانی کرد و گفت: در شهریورماه امسال روزانه ۱۶۰ پرواز داشتیم که ۱۳۰ پرواز اربعین نیز به آن اضافه شد. با این حال با تخصص عوامل برج مراقبت و واحد الکترونیک، پروازها بدون کوچک‌ترین مشکلی خدمات دریافت کردند.

وی از شروع عملیات ساخت ترمینال سوم فرودگاه امام خمینی خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی فرودگاه از جمله در ترمینال یک و ساخت ترمینال سوم نیز در دستور کار است و به‌زودی در برنامه قرار خواهد گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *