تامین ۳ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن گفت: این سازمان بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح تأمین کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در کل کشور در طرح اقدام ملی مسکن یک میلیون و ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۹۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۱۲۵ هزار نفر نیز واریز وجه داشتند. به اندازه افرادی که وجه واریز کردند و متقاضیان مؤثر شناخته می‌شوند و سازمان ملی زمین و مسکن در قبال آن‌ها متعهد به تأمین زمین است، زمین تأمین شده است.

اصغری مهرآبادی افزود: تعهد سازمان ملی زمین و مسکن برای تأمین زمین متقاضیان مؤثر به غیر از ۲ هزار واحد برای مابقی انجام شده است و در تلاش هستیم تا زمین این ۲ هزار واحد نیز تأمین شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین از سوی این سازمان به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن تأمین شده است، تصریح کرد: کار در اغلب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و اغلب پروژه‌ها از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *