تکلیف جدید کمیسیون عمران مجلس به وزارت راه برای ساخت مسکن

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

 

سید البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون برای بررسی طرح دو فوریتی جهش تولید با استفاده از رونق مسکن شهری و روستایی، گفت: برای بررسی این طرح در این جلسه معاونان وزارت راه و شهرسازی  و کارشناسان حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: در نشست های گذشته، مسئله تأمین زمین ارزان برای اجرای طرح های انبوه مسکن بررسی شد که خوشبختانه تقریبا مقدمات این موضوع تهیه شده است. یکی دیگر از مسائل بحث تأمین سرمایه است، بر اساس طرح کمیسیون عمران، وزارت راه و شهرسازی مکلف است که به منظور تأمین مسکن مورد نیاز طی سال های 1399 تا 1404 حدود 6میلیون واحد مسکونی تولید کند.

نماینده خدابنده ادامه داد: تمام موارد اجرای طرح تولید مسکن به خوبی در طرح کمیسیون عمران دیده شده است، در نشست آتی نیز قرار است که بحث تأمین مصالح ساختمانی برای اجرای پروژه ها بررسی شد، خوشبختانه اعضای کمیسیون با دقت در حال بررسی طرح مذکور هستند و طبق برنامه ریزی صورت گرفته این طرح تا یکشنبه هفته آینده به هیئت رئیسه ارجاع خواهد شد.

حسینی افزود: یکی دیگر از دستورکارهای نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در جلسه کمیسیون بود که در این نشست چالش ها و برنامه های راهبردی قرارگاه و مسائل مرتبط این حوزه از جمله طلب قرارگاه از دولت و راه کارهای وصول این بدهی ها بررسی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *