تکمیل پرونده مشمولان مسکن فرهنگیان از 13 اسفند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مشمولان مسکن فرهنگیان جهت تکمیل پرونده از 13 اسفند به سامانه «مسکن آموزش و پرورش» مراجعه کنند.
فارس من| تکمیل پرونده مشمولان مسکن فرهنگیان از 13 اسفند

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص ادامه روند مسکن فرهنگیان اظهار کرد: متقاضیانی که مشمول مسکن فرهنگیان شده‌اند جهت رتبه‌بندی و تکمیل پرونده از تاریخ 13 لغایت 17 اسفند به سامانه www.maskan.medu.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: حدود 309 هزار نفر از فرهنگیان در سامانه مسکن ثبت‌نام کردند که پس از پالایش، پیرایش و ویرایش اطلاعات آنها، تعداد، 75 هزار و 984 نفر واجد شرایط شناخته ‌شدند.

کریمی‌فر افزود: 87 هزار و 746 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در خود اظهاری اطلاعات اولیه که در سایت maskan.medu.ir انجام داده بودند، دچار خطای ثبت اطلاعات شده‌اند که فرصتی پیش‌بینی شد تا این افراد دوباره اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: بر این اساس کسانی که اطلاعتشان را به هر دلیلی به اشتباه ثبت کرده‌اند تا 13 اسفند فرصت دارند که اطلاعات خود را اصلاح کنند و پس از آن اطلاعات جدید جهت فرایند استعلام چهارگانه به وزارت راه و شهر سازی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان ثبت احوال و نیز بانک مسکن ارسال می‌شود و پس از فرایند مذکور، نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش فارس، برخی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «مشکل مسکن فرهنگیان را حل کنید» خواستار پیگیری این موضوع بودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *