ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن ازامروز آغاز شد

معاونت مسکن و ساختمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از امروز در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن ازامروز آغاز شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همان گونه که قبلا از سوی مقامات وزارت راه و شهرسازی اعلام شده بود، از امروز ، ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شد.

وزارت راه و شهرسازی در این زمینه اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن از امروز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن آغاز شد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستاجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز شد.

به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزارمیلیاردتومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران،مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوبه و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *