ثبت‌نام بدون محدودیت مسکن ملی در استان تهران آغاز شد/ شهرهای استان مشخص شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در استان تهران بدون محدودیت خبر داد و گفت: ظرفیت مسکن ملی برای استان تهران، 70 هزار واحد مسکونی خواهد بود.

رضا نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه ثبت‌نام مسکن ملی از امروز در استان تهران بدون ظرفیت و محدودیت آغاز شده است، گفت: متقاضیان مسکن ملی استان تهران که ظرفیتی حدود 70 هزار واحد مسکونی برای آن در نظر گرفته شده، می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت مسکن ملی https://tem.mrud.ir/public/publicHome و با ارسال پیامک به سرشماره پیامکی 300073640 ارسال کنند.

وی افزود:برای استان تهران شهرهای پاکدشت، دماوند،‌آب سرد، اسلامشهر، رباط کریم در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند با این دو روش مورد اشاره ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه ثبت‌نام از ساعت 10 صبح امروز آغاز و تا ساعت24 فردا ادامه خواهد داشت، گفت: این ثبت‌نام بدون محدودیت خواهد بود و به این لحاظ متقاضیان نباید نگران این باشند که زمان ثبت‌نام پایان می‌یابد پس شهرهایی که آنها می‌توانند نسبت به انتخاب آن اقدام کنند متعاقبا اعلام خواهد شد.

نگهبان گفت:‌ پس از اتمام ثبت‌نام و اعلام پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح متقاضیان واقعی و نهایی به لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار و مدت زمان ازدواج اولویت‌بندی و انتخاب خواهند شد.

به گفته وی افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کردند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازده زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده‌اند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد:‌همچنین متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط آنها در مرحله اول اعتراض کرده بودند چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شده باشند نیازی به ثبت‌نام مجدد در این مرحله ندارند.

در این مرحله متقاضیان استان تهران می توانند برای شهرهای جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی نیز ثبت نام کنند اما شهر پردیس حذف شده است.

همچنین امروز در استانهای قم، سمنان، آذربایجان شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان نیز ثبت نام مسکن ملی انجام خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *