حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تولید کاشی و سرامیک و دانش بنیانها از نقطه قوت نمایشگاه است

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از پنجشنبه ۲۹ دی ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار، سید احمد میرزایی رئیس ستاد برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک چینی بهداشتی و صنایع وابسته در گفت وگو با اقتصاد روز در باب برگزاری و میزان مشارکت شرکت ها در این نمایشگاه عنوان می کند که بیش از ۱۰۰ شرکت در ۷ سالن شرکت کرده اند.

در این نمایشگاه شاخصان و نخبگان تولیدکنندگان در حوزه های مختلف از جمله کاشی و سرامیک، صادر کننده نمونه کشور که از سوی رئیس جمهوری مورد تجلیل قرار گرفته اند در این نمایشگاه حضور دارند. شرکت هایی همچون کاشی سینا که در جمع نمونه های کشوری بوده اند، کاشی پرسپولیس، کاشی فیروزه که از قدیمی های کاشی کشور هستند و سایر شرکت ها.

در نمایشگاه امسال غرفه ها تخصصی تر چینش شده اند چنانکه به عنوان مثال سالن شماره ۵ برای کاشی های چینی و بهداشتی، روشویی و اکسسری و صنایع وابسته به آنها در کنار کاشی های سنتی، تزیینی و … است. سالن ۶ هم برندها هستند و برخی تولید کنندگان. سالن ۸ و ۹ و ۲۷ نیز تولید کنندگان کاشی و سرامیک هستند. سالن ۱۰ هم صنایع وابسته، ماشین آلات و…

در همین حال شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی نیز در این نمایشگاه حضوری فعال داشته اند که از نقاط قوت این نمایشگاه می باشند که با بهره گیری از تجربه و نیز نیروی جوان وارد این عرصه شده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *