ساختمان اداری و کوره هوفمان جدید شرکت گرگان سفال امید افتتاح شد.

ساختمان اداری و کوره جدید گرگان سفال با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین و شرکت های وابسته آن، در روز یکشنبه ۱۹ مردادماه ۱۳۹۹ افتتاح گردید و فعالیت در این بخش ‌ها را آغاز نمود.

در ابتدای مراسم مهندس خلیلی، مدیر شرکت آرمه گستر به عنوان پیمانکار ساختمان اداری به ارائه گزارش روند ساخت پروژه پرداختند و  اشاره داشتند طرح این ساختمان از آذر ماه 1398 مورد بررسی قرار گرفته و در بهمن ماه 1398، عملیات ساخت آن آغاز شده است که پس از مدت کوتاهی این پروژه در سه طبقه به بهره‌برداری رسید.

در ادامه غلامرضا پایین محلی، رئیس هیئت مدیره دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین ضمن تشکر از مدیرعامل و کارکنان شرکت گرگان سفال امید در جهت ساخت و راه اندازی کوره هوفمان جدید، اظهار داشتند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید تلاش بر این است تا به هدف های فراتری دست یابیم.

دکتر امیر عمادالدین مدیرعامل دهکده نیز ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم و افتتاح ساختمان اداری و کوره هوفمان، تلاش این شرکت را سرلوحه ای برای سایر شرکت ها مطرح کردند و حمایت و همکاری دهکده را از هر گونه پیشرفت در بخش‌های متفاوت شرکت‌ها اعم از تولیدی ، خدماتی و اقتصادی تامین منابع مورد نیاز آن ها در این زمینه اعلام نمودند.

در ادامه حسن ایزد مدیرعامل شرکت گرگان سفال امید پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت،  از حمایت دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین در جهت عملی سازی این پروژه تشکر کرده و شرایط فراهم شده را مبنایی برای افزایش تولید خواند و اظهار داشت با تلاش در پیشبرد امور، روز به روز موفق تر خواهیم بود.

و در پایان مراسم نیز از جانب هیئت مدیره و مدیرعامل دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین به پاس قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت گرگان سفال امید تقدیر و تشکر به عمل آمد.