واکنش رئیس اتحادیه املاک به بازی جدید در بازار مسکن

رئیس اتحادیه مشاوران در واکنش به اظهارات معاون مسکن وزیر راه مبنی بر اینکه مشاوران املاک، بازی جدیدی را در بازار مسکن آغاز کرده‌اند، گفت: بازی جدید در بازار مسکن را کسانی آغاز کرده‌اند که تراکم، مصالح ساختمانی و آهن‌آلات دراختیار دارند.
واکنش رئیس اتحادیه املاک به بازی جدید در بازار مسکن

مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بازی جدید مشاوران املاک در بازار مسکن انتقاد کرده است، گفت: مشاوران املاک چه بازی جدیدی می‌توانند در بازار مسکن و یا اجاره بها آغاز کنند.

وی با بیان اینکه مشاوران املاک در بخش خصوصی هستند و چه نفعی در گرانی مسکن می‌برند، گفت: گرانی مسکن موجب رکود در بازار مسکن می‌شود، پس وقتی بازار مسکن دچار رکود می‌شود، نقل و انتقالات نیز کاهش و درآمد مشاوران املاک کم می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک افزود: بازی جدید در بازار مسکن را کسانی آغاز کرده‌اند که تراکم، آهن و مصالح ساختمانی را در اختیار دارند.

قلی خسروی تصریح کرد: بهتر است وزارت راه و شهرسازی سرعت تکمیل و نهایی کردن ۴۰۰ هزار مسکن را بیشتر کند و باز هم تأکید می‌کنم که مشاوران املاک هیچ بازی جدیدی را آغاز نکرده‌اند.

به گزارش فارس، مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برخی مشاوران املاک طی روزهای اخیر بازی جدیدی را شروع کرده‌اند، گفت:طی چند روز اخیر برخی سایت‌های اینترنتی و برخی مشاوران املاک یک بازی را شروع کردند که این بازی هیچ واقعیت اقتصادی حقیقی ندارد، بلکه برعکس هم بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *