واگذاری زمین به مردم در قالب نهضت ملی مسکن از استان مرکزی کلید خورد

وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی شد علاوه بر ساخت مسکن، زمین نیز در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار گیرد تا با استفاده از امکانات نهضت ملی مسکن، نسبت به ساخت آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، بعد از ظهر امروز در شبکه خبر ضمن اشاره به سفر خود به استان مرکزی اظهار داشت: امروز با حضور مسؤولان در شهر جدید امیرکبیر اراک ظرفیت ساخت 20 هزار واحد مسکونی را بررسی کردیم.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: در حال حاضر 20 هزار خانواده متقاضی واحدهای مسکونی در شهر جدید امیرکبیر هستند که بخشی از آنها آورده خودر ا تکمیل کرده و بخشی دیگر در حال تکمیل آورده خود هستند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده است‌ علاوه بر ساخت مسکن، زمین نیز در اختیار متقاضیان قرار گرفته تا با استفاده از امکانات نهضت ملی مسکن نسبت به ساخت آن اقدام شود.

قاسمی با اشاره به زیرساخت‌های شهر جدید امیرکبیر گفت: ساخت ایستگاه راه‌آهن در این شهر که زمینه اتصال ریلی اراک به شهر جدید امیرکبیر را فراهم می‌کند در دستور کار است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌ در حال حاضر در همه شهرهایی که زمین وجود دارد با تأکید رئیس‌جمهور مسکن‌ها به صورت یک طبقه ساخته می‌شود.

قاسمی ادامه داد: زمینه تحویل زمین به مردم در حال حاضر مهیا شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ در شهر جدید امیرکبیر اراک 10 هزار واحد مسکونی ویلایی ساخته خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *