پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت ۹۰ درصدی که رها شده، تعیین تکلیف می‌شود

محمود زاده گفت: قرار است با گرفتن کمک از صندوق ملی مسکن و منابع شهر‌های جدید، منابع تکمیل ۱۰ درصد باقی مانده پروژه‌ها تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون مسکن و اقتصاد وزارت راه و شهرسازی گفت: همه پروژه‌های مسکن مهر که متقاضی سهم آورده خود را تکمیل کرده، اما در اختلاف نظر سازنده و شرکت عمران در پیشرفت ۹۰ درصدی رها شده است، با یک شیوه مالی جدید تعیین تکلیف و تحویل متقاضی می‌شود.

محمود محمودزاده در خصوص علت توقف پروژه‌های مسکن مهر در مرحله پیشرفت ۹۰ درصدی، گفت: وزارت راه و شهرسازی در بخشی از پروژه‌های مسکن مهر مسئله جدی دارد که مصداق آن در دو شهر جدید پردیس و پرند است.

معاون مسکن و اقتصاد وزارت راه و شهرسازی افزود: اخیرا جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی درباره شیوه مالی تسویه بدهی پیمانکاران شرکت عمران شهر‌های جدید برگزار و در نهایت تصمیم گرفته شد با گرفتن کمک از صندوق ملی مسکن و منابع شهر‌های جدید، منابع تکمیل ۱۰ درصد باقی مانده پروژه‌ها تأمین شود و پیمانکاران متعهد شدند تا پایان سال ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس را تحویل دهند و ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس نیز تا تیر سال آینده تحویل داده می‌شود.

محمود زاده درباره شرایط تحویل مسکن مهر‌های ۹۰ درصدی در پرند هم گفت: این روش برای پرند و دیگر شهر‌های جدید هم قابل اجرا است. هم اکنون برای پرند این جدول طراحی نشده است. اما در پروژه‌هایی که مردم آورده را تکمیل کرده‌اند، اما پروژه‌ها در اختلاف نظر سازنده و شرکت عمران متوقف مانده است، تعیین تکلیف می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *