کمک بنیاد مستضعفان در تأمین مسکن زلزله‌زدگان تحت پوشش بهزیستی سی‌سخت

معاون بنیاد مستضعفان جزئیات کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دنا و منطقه سی‌سخت را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن منصوری با اشاره به کمک‌های اخیر بنیاد مستضعفان به زلزله زدگان شهرستان دنا و منطقه سی سخت اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه سی سخت و شهرستان دنا و تخریب منازل و لوازم خانگی برخی از ساکنان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث و بازسازی منازل آسیب دیده و لوازم خانگی تخریب شده خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در این مناطق، بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان را به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: بر اساس آمار ارسالی از سوی سازمان بهزیستی، در این حادثه تلخ، 48 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به طور کامل تخریب شده، 228 واحد مسکونی نیازمند تعمیر و بازسازی است و لوازم خانگی بیش از 250 خانوار تحت پوشش نیز تخریب کامل شده و یا بخشی از آن تخریب شده است.

وی گفت: بنیاد مستضعفان بر همین اساس برای تمامی خانواده های تحت پوشش بهزیستی که منازلشان به صورت کامل تخریب شده، 20 میلیون تومان بلاعوض و برای خانه‌های نیازمند تعمیر 10 میلیون تومان پرداخت کرد. همچنین این بنیاد برای تأمین لوازم خانگی منازلی که به طور کامل تخریب شده 10 میلیون تومان و 5 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای خانه‌هایی که بخشی از لوازم خانگی آنها تخریب شده، پرداخت کرد.

به گفته منصوری، بنیاد مستضعفان علاوه بر این کمک‌ها، سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از این زلزله را تأمین خواهد کرد و در روزهای ابتدایی این حادثه نیز یک محموله امدادی معیشتی را برای زلزله زدگان سی سخت ارسال کرده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *