۴۶ پروژه بنیاد مسکن با اعتبار ۴۴۹ میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح بهسازی و بازسازی مسکن و ۱۰ طرح بهسازی روستایی با اعتبار نزدیک به ۴۴۹ میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.
عطاالله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان این که همزمان با دهه فجر یک پروژه مسکن شهری و 35 طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در 36 شهرستان استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: در مجموع 7 هزار و 284 واحد مسکن درقالب این 36 طرح افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر 446 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: 50 درصد این اعتبار از محل خودیاری متقاضیان و 50 درصد تسهیلات بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس عنوان کرد: در دهه فجر امسال در حوزه عمران شهری و روستایی نیز 10 پروژه بهسازی روستایی در 8 شهرستان مرودشت، لارستان، شیراز، سپیدان، داراب، خنج، خرمبید و جهرم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این که 1644 خانوار روستایی از این طرح‌ها بهره‌‌مند می‌شوند افزود: بیش از 2 میلیارد و 341 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است که 240 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و مابقی اعتبارات استانی بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *