آخرین وضعیت فروش عرصه مسکن مهر در پردیس

مدیر اجرایی واگذاری عرصه مهر پردیس با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته 412 میلیارد تومان درآمد از فروش عرصه مسکن مهر داشته‌ایم، گفت: تاکنون 13 هزار واحد مسکن مهر از زمین‌های 99 ساله با فروش عرصه به خودمالکی تبدیل شده است.

حسن حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس که پرسید با توجه به اینکه ماه‌هاست فروش عرصه مسکن مهر در شهر جدید پردیس آغاز شده، آیا متقاضیان مسکن مهر از این اقدام استقبال کرده‌اند یا خیر، گفت: طی یک سال گذشته استقبال خوبی از فروش عرصه مسکن مهر از سوی متقاضیان صورت گرفته است، به طوری که تاکنون 412 میلیارد تومان عرصه مسکن مهر به فروش رفته و می‌توان گفت: حدود 13 هزار واحد مسکونی که بیشتر آنها در فاز 8 و 11 است اقدام به خرید عرصه مسکن مهر کرده‌اند.

حضرتی با اشاره به اینکه در عرض یک سال گذشته تبدیل 13 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله به مالکیت نشان می‌دهد که متقاضیان مسکن مهر علاقه زیادی به واحدهای خودمالکی دارند، گفت: با توجه به تخفیفی که به مناسبت دهه فجر به خریداران عرصه مسکن مهر داده شده، متقاضیان به میزان قدر و سهم خود حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر می‌توانند عرصه مسکن مهر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خریداری کنند.

به گفته وی فروش عرصه بستگی به قدر و سهم آنها دارد. بنابراین به عنوان مثال یک واحد 90 متری در فاز 8 حدود 20 تا 40 میلیون تومان برای متقاضیان هزینه خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *