آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت مسکن در شهرهای جدید

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن و برخی معاونین وزارت راه و شهرسازی احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در تعدادی از شهرهای جدید آغاز شد.

بنابراعلام شرکت عمران شهرهای جدید مسئولیت ساخت ۷۰۰ هزار واحد از چهار میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را برعهده دارد که ۱۰۰ هزار واحد در اردیبهشت‌ماه و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کلنگ‌زنی شده است.

تاکنون اراضی تخصیص یافته در شهرهای جدید ۱۸ هزار و ۷۱۳ هکتار است تعداد یک میلیون و ۲۶۶ هزار نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ثبت نام و ۳۱۳ هزار نفر تعیین تکلیف شده‌اند.

در این نشست علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی اظهار کرد: در کنار ساخت مسکن توجه ویژه‌ای به پروژه‌های روبنایی و زیربنایی و سرانه‌های خدماتی داریم تاکنون ۵۲۶ پروژه خدماتی را به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار داده‌ایم.

او وعده داد که تا پایان سال ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده در شهرهای جدید تحویل داده شود و باقی‌مانده واحدها که عمدتا در شهرهای پرند، هشتگرد و پردیس هستند تا پایان تابستان سال آینده تحویل داده شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *