آغاز پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 8 مرداد

رئیس بنیاد مسکن از آغاز پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از روز شنبه هشتم مرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اکبر نیکزاد امروز در تماس تلفنی با شبکه خبر اعلام کرد: براساس دستور رئیس جمهور پرداخت وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ 5 درصد و قرض‌الحسنه و با تضمین زنجیره‌ای سه نفره از روستاییان با ارائه سفته پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرداخت وام مسکن روستایی به بانک مرکزی و بانک‌های عامل ابلاغ شده و از روز شنبه هشتم مردادماه عملیاتی می‌شود. روستاییان می‌توانند به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها مراجعه کرده و با ارائه مدارک به بانک عامل معرفی می‌شوند .

رئیس بنیاد مسکن در مورد اینکه کسانیکه قبلاً‌وام 100 میلیونی مسکن روستایی گرفتند، گفت: کسانی که از 25 آبان 1400 عملیات اجرایی ساخت مسکن آنها شروع شده و پروانه ساختمانی گرفته و در حال ساخت هستند به شرط اینکه ساخت و ساز آنها زیر مرحله سقف‌بندی پیشرفت کرده باشد می‌توانند علاوه بر 100 میلیون قبلی 100 میلیون تومان دیگر نیز دریافت کنند و ساخت مسکن خود را به اتمام برسانند.

نیکزاد تأکید کرد: روستاییان از روز شنبه هشتم مرداد به ادارات بنیاد مسکن محل خود مراجعه کرده و تقاضای دریافت وام مسکن روستایی 200 میلیون تومانی داشته باشند که بعد از بررسی شرایط برای دریافت وام به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی افزود: سامانه بنیاد مسکن به ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌ها نیز متصل شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *