اختصاص تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره برای کمک به ساخت مسکن محرومان

گروه استان‌ها- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره را برای کمک به ساخت مسکن محرومان اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم واگذاری 3400واحد مسکن محرومان و آسیب‌دیده از سیل در سطح روستاهای استان کردستان که در روستای قلیان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این سفر برای تکمیل برنامه‌های توسعه و پیشرفت کردستان طراحی شده و با شناسایی 26 طرح و پروژه ناتمام که امکان بهره‌برداری آنها تا قبل از پایان دولت دوازدهم ممکن است با 2 هزار و 300 میلیارد تومان میسر خواهد شد.

وی افزود: طرح اتصال کردستان به شبکه حمل و نقل سراسری کشور را مهمترین طرح در استان باید دانست که تا پایان دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه طرح‌های انجام شده در استان کارهای زیربنایی است که می‌تواند صنعت کردستان را متحول کند، تصریح کرد: امروز 1700 واحد مسکونی تقدیم محرومان استان خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت و سازمان برنامه و بودجه تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره را برای کمک به ساخت مسکن محرومان اختصاص دهد.

نوبخت بیان کرد: امیدواریم که این‌گونه کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه را افزایش دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امروز همزمان یک هزار و 700 واحد دیگر از واحدهای تخریب شده در سیل سال گذشته نیز در کشور افتتاح خواهد شد.

نوبخت اظهار کرد: امیدواریم این سفرها بتواند زمینه جبران عقب‌ماندگی‌ها و توسعه هرچه بیشتر استان کردستان را فراهم کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *