اراضی ۴ میلیون واحد نهضت ملی تا پایان شهریور مشخص می‌شود

تهران- ایرنا- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اراضی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و تا پایان شهریور اراضی همه ۴ میلیون واحد مشخص می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» در نشست بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن ، گفت: تمامی استان‌ها باید حداکثر تا پایان خردادماه پالایش نهایی ثبت‌نام متقاضیان را برای شرط چهارم که سابقه سکونت است انجام بدهند.

وی گفت: با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن پروژه‌ای متقاضی‌محور است پالایش نهایی و اتصال متقاضیان به پروژه‌ها در اسرع وقت ضرورت دارد.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص آخرین وضعیت تامین زمین اعلام کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد اراضی داخل محدوده شهری با کاربری مسکونی تامین شده است و نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نیز در شرایط تغییر کاربری و الحاق به محدوده قرار دارند.

محمودزاده تصریح کرد: هم‌اکنون اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای سال اول و دوم تامین شده است و با دستور رییس‌جمهوری و تاکید وزیر راه و شهرسازی در برنامه است تا پایان مرداد و شهریور سال جاری اراضی واحدهای باقیمانده طرح نهضت ملی مسکن شناسایی، معرفی و تامین شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *