بهره‌برداری از باند رفت قطعه دو آزادراه تهران – شمال در اردیبهشت ۱۴۰۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه از افتتاح باند رفت قطعه دو آزادراه تهران – شمال تا اردیبهشت آینده خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده ۴۵۰ میلیارد تومان سهم دولت به این پروژه تزریق می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از قطعه دو آزادراه تهران – شمال اظهار کرد: سال گذشته در بازدید از قطعه اول توافق کردیم که این قطعه سال 98 افتتاح شود که به این تعهد عمل کردیم.

وی ادامه داد: امروز برای قطعه دو به طول 22 کیلومتر که 16 کیلومتر تونل و پل دارد حدود 3 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

نوبخت با بیان اینکه تا امروز 900 میلیارد تومان را با مشارکت بنیاد مستضعفان تامین کرده‌ایم، گفت: برای 2 هزار و 100 میلیارد باقیمانده نیز با بنیاد به توافق رسیده‌ایم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تا دو هفته آینده دولت 450 میلیارد تومان به این پروژه تزریق خواهد کرد تصریح کرد: مهمترین بخش قطعه دو آزادراه تهران شمال تونل 4600 متری البرز است که تقریبا به اتمام رسیده است. با توجه به عمل به تعهدات فروردین یا اردیبهشت سال آینده مسیر رفت قطعه دو آزادراه تهران – شمال به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت با بیان اینکه منابع مالی دولت محدود است ادامه داد: با توجه به این مسئله پروژه‌های عمرانی را اولویت‌بندی کرده‌ایم و با توجه به همین مسئله در آنها سرمایه‌گذاری را تکمیل می‌کنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *