جزئیات شرایط دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک مسکن

افرادی که مشتری بانک مسکن هستند با افتتاح حساب کوتاه مدت عادی در یکی از شعب، بعد از گذشت پنج ماه امکان دریافت وام 150 میلیون تومانی طرح «مانا» را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 150 میلیونی به افرادی تعلق می‌گیرد که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند و ضمنا حداقل 30 میلیون تومان به حساب خود واریز کنند. بعد از پرداخت وام 20 درصد مبلغ واریزی نزد بانک مسدود می‌شود. همچنین به سپرده مشتریان 1 درصد سود تعلق خواهد گرفت. نرخ سود وام 17 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن متغیر خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط برای بخش مسکن 60 ماه و غیرمسکن 24 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و زمان بازپرداخت بخش مسکن، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 727 هزار و 886 تومان است. کل سود تسهیلات 73 میلیون و 673 هزار و 182 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 223 میلیون و 733 هزار و 182 تومان خواهد بود.
برخی خدمات و دستاوردهای بانک مسکن

بانک مسکن به صورت تخصصی در بخش خانه و ساختمان از سال 1318 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک در قالب تسهیلات، افتتاح حسای جاری، صدور انواع ضمانت نامه، حوالجات، خدمات چک فاکس، محاسبه سود سپرده‌ها و دیگر فعالیت‌های مجاز بانکی به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط خدمات ارائه می‌دهد.

تندیس شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر جشنواره شهید رجایی، انجمن حسابرسان داخلی ایران، سومین جشنواره مسئولیت اجتماعی، افتخار انجمن متخصصان روابط عمومی سال 1398، بزرگداشت روز ملی آب، نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری و … از جمله دستاوردهای بانک مسکن در طی سال‌های فعالیت این مجموعه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *