خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر

عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد از تقسیط بدهی متقاضیان مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: در صورت مراجعه متقاضیان برای فروش اقساطی و تحویل آن‌ها مشمول ۱۵ درصد تخفیف بیشتر برای عرصه واحد‌ها می‌شوند.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر

رویداد۲۴محمدعلی حاجی‌زاده با اشاره به روند مناسب تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر شهر هشتگرد، اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد، متقاضیانی که به هر دلیلی تاکنون برای واحد‌های آماده فروش اقساطی یا آماده تحویل خود مراجعه نکرده‌اند، در صورت مراجعه به کارگزاری مشمول ۱۵ درصد تخفیف در عرصه واحد‌های مسکن مهر می‌شوند.

وی با بیان این‌که تخفیف مذکور علاوه بر تخفیفاتی است که در زمان حاضر برای خرید عرصه واحد‌های مسکن مهر در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین بدهی متقاضیان مسکن مهر تقسیط شده و شرکت عمران آنرا به صورت قسطی محاسبه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف بدهی واحد‌های مسکن مهر توسط متقاضیان چند حسن دارد. مهم‌ترین حُسن و مزیت این است که واحد‌های مذکور دیگر مشمول افزایش قیمت جدید نمی‌شوند.

حاجی‌زاده پیش‌تر با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به تسنیم گفته بود: حدود ۴۹ هزار مسکن مهر ساخته شده که حدود ۳۵ هزار واحد آن متقاضی موثر داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *