خبر خوش مدیرکل کمیته امداد گلستان به مددجویان فاقد مسکن/ برای مددجویان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خانه می‌سازیم‌

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: برای سال‌ آینده با همکاری برخی نهادها از جمله سپاه برای همه مددجویان فاقد مسکن در مناطق محروم و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خانه می‌سازیم.

 

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: حدود 17 هزار و 500 خانوار مددجوی تحت پوشش امداد استان نیازمند مسکن هستند و براساس ضوابطی که داریم نزدیک به 5 هزار خانوار در اولویت تأمین و ساخت مسکن هستند.

وی گفت: در این سال‌ها برای 4 هزار و 500 خانوار تحت پوشش نیز واحد مسکونی ساخته شده است و امسال هم در قالب طرح مسکن محرومان تعداد قابل توجهی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اضافه کرد: در قالب طرح مسکن محرومان که در استان ساخت 3 هزار واحد در دستور کار قرار گرفت یکهزار و 400 واحدمسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد بود که بخش زیادی از آن به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: در کنار این طرح 500 واحد مسکونی دیگر نیز از محل اعتبارات ابلاغی کمیته امداد در دست ساخت قرار دارد که امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام برسد و تحویل مردم شود.

بابایی خبر خوشی هم برای مددجویانی که در نوبت تأمین مسکن قرار دارند، داشت و گفت: برای سال آینده با همکاری سپاه، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنا داریم برای همه مددجویان فاقد مسکن در مناطق محروم و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، خانه بسازیم.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان در شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه هر تعدادی که مددجوی فاقد مسکن داشته باشیم، واحد مسکونی جدید برای آنان خواهیم ساخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *