رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص ۲۳ زمین برای ساخت مسکن محرومان خبر داد

یزد- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از اختصاص زمین برای ساخت مسکن محرومان خبر داد و گفت: ۲۳ زمین بزرگ در مناطق مختلف کشور از جمله استان یزد به ساخت مسکن محرومان اختصاص یافت.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، پرویز فتاح در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: دولت برای ساخت مسکن محرومان در بسیاری از نقاط با مشکل

زمین مواجه است اما به اذن رهبر معظم انقلاب ۲۳ زمین بزرگ به مساحت ۹ هکتار در سراسر کشور به این مهم اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در یزد نیز دو قطعه زمین بزرگ به این منظور اختصاص یافته و تا پایان خرداد عملیات کلنگ زنی آن آغاز می‌شود که سهمیه خوبی برای مسکن مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان خواهد بود.

این مسئول گفت: ظرفیت خوبی برای گردشگری یزد ایجاد شده و از خبرگان فنی کشور در حوزه میراث فرهنگی برای مرمت آن کمک گرفته شده است.

فتاح ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که در یزد موزه فرش را نیز راه اندازی کنیم و برای تحقق این امر لازم است ساختمانی میراثی در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

همچنین آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در تلاشیم ضمن تامین زمین، بنیاد مسکن نیز برای ساخت این منازل کمک کند، زیرا برخی خانواده‌ها که از مشکل مسکن رنج می‌برند توان تامین حداقل‌ها

برای ساخت یا خرید خانه را نیز ندارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *