قیمت مسکن بزودی روند نزولی پیدا می‌کند

به گزارش ساختمان آنلاین:  صدیف بدری در ادامه گفت: شکسته شدن قیمت مسکن و زمین ارزان قیمت برای دهک‌های پایین جامعه یکی از اولویت‌های اساسی در حال حاضر است که به همین منظور به عنوان یکی از مصالح مورد نیاز و مؤثر در قیمت خانه، قیمت فولاد به کم‌تر از ۱۰ هزار تومان می‌رسد.

وی با اشاره به این که فولاد و سیمان در احداث مساکن جزو پرکاربردترین مصالح است گفت: به همین منظور تمام سعی و تلاش ما برای کاهش قیمت مصالح ساختمانی به خصوص سیمان و فولاد در دستور کار است به طوری که قیمت تمام شده فولاد در کارخانه کم‌تر از پنج هزار تومان برآورد می‌شود.

بدری ادامه داد: متأسفانه در راستای افزایش قیمت بالا دست سوداگران و دلالان همیشه دخیل است و این که دلالان با قیمتی بالا محصول را به دست مصرف کننده می‌رسانند نشأت گرفته از همین مسئله است که باید از نفوذ دلالان جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار کرد: طرح جهش تولید مسکن به عنوان یکی از طرح‌هایی است که با هدف کاهش قیمت تمام شده برای دهک‌های پایین جامعه در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه این مسئله قیمت تمام شده خانه برای نیازمندان را تا حدودی کاهش داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدواریم در راستای برخورد با دلالان و سودجویان نیز اقدامات بازدارنده و برخورد جدی مبنای کار قرار گیرد تا مختلفان به سزای عملشان برسند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *