مصوبه نمایندگان برای تامین اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان و رزمندگان معسر در بودجه

عضو کمیسیون عمران از در نظر گرفتن ردیف‌هایی در بودجه ۱۴۰۰ برای مسکن محرومان و رزمندگان معسر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

 

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش،اظهار داشت:ادامه رسیدگی به بندها و تبصرهای لایحه بودجه سال 1400 در حوزه کاری کمیسوین عمران در دستورکار جلسه امروز قرار داشت.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه در حوزه محرومیت زدایی و عدالت خواهی در تامین اعتبارات مصوبات خوبی در کمیسیون داشتیم، افزود: با مصوبه اعضای کمیسیون در حوزه‌های آب، فاضلاب ، برق و راه روستایی کمک های خوبی در لایحه بودجه در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه در جلسه امروز برای توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی ردیف‌هایی در لایحه 1400 در نظر گرفته شد ، ، ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون برای بیمه برخی از اقشار آسیب پذیر از کرونا مانند کارگران ساختمانی، زنبورداران و غیره ردیف‌هایی را در لایحه بودجه سال 1400 اختصاص دادند.
شاکری تاکید کرد: اعضای کمیسیون عمران در این جلسه همچنین با مجوز به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم برای تبدیل به احسن املاک خودشان با رعایت و مقررات خاص با اصلاحاتی موافقت کردند.

وی با تاکید بر اینکه برای مسکن محرومان و رزمندگان معسر ردیف‌های اعتباری در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شد، بیان داشت:برای پیشگیری از سیل و سیل‌آب و همچنین تامین خسارات با تصویب اعضا نیز اصلاحاتی در بودجه سال 1400 صورت گرفت.
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:در نشست امروز کمیسیون عمران برای گسترش خطوط ریلی و توسعه حمل و نقل جاده‌ای و بهبود عملکرد سازمان راهداری و بهبود تجهیزات ارژانس ردیف‌هایی اختصاص داده شد.

شاکری با اشاره به مصوبه دیگر امروز این کمیسیون، گفت:در این جلسه همچنین ردیفهای مناسبی در بودجه سال آتی برای گازرسانی به روستاها و به ویژه استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان ، جنوب کرمان ، خراسان جنوبی ، سردشت خور و بیابانک و شاهرود در نظر گرفته شد و همچنین مصوب شد هزینه‌های مربوط به انشعابات و گازکشی داخلی مدارس و مساجد روستایی با تامین هزینه توسط دولت انجام شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *