میلگرد از اصلی ترین مصالح ساختمانی دنیا است

دنیای معدن- میلگرد یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی در کل دنیا می‌باشد تقریباً می‌توان گفت که شما هیچ سازه بتنی را بدون میلگرد نخواهید یافت.

 

همانطور که می‌دانید میلگرد یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی در کل دنیا می‌باشد تقریباً می‌توان گفت که شما هیچ سازه بتنی را بدون میلگرد نخواهید یافت به همین منظور انواع مختلفی از میلگرد وجود دارد که با توجه به استاندارد و شکل فیزیکی آن کاربردهای متفاوتی را دارا هستند.

پیش بینی می‌شود که تولیدکنندگان میلگرد تاکنون بیشترین آسیب را از کرونا دیده‌اند، زیرا سایت‌های ساختمانی در بن بست کامل هستند و میلگرد چین تقریباً در داخل کشور مصرف می‌شود. این به دلیل این واقعیت است که سایت‌های ساختمانی معمولاً کارگران زیادی دارند که در تماس نزدیک با یکدیگر کار می‌کنند. در بخش HRC و فولاد ساختاری ، صادرات هنوز به سایر نقاط جهان ادامه دارد.

شرایط اقتصادی در ایران

این شرایط نیز در کشور ما حکم فرماست در حالی که بازار داخلی هنوز فعال است، صادرات اقلام استیل به سایر کشورها بسیار افت داشته است. بسته شدن مرزها موجب شد تا بسیاری از محصولات و بارها در گمرک کشورها بمانند و حتی خیلی از سفارش‌ها به دست مشتریان خارجی نرسد. پیک‌های دوم و سوم این بیماری موجب گشت تا نوسانات زیادی در کلیه ارکان اقتصادی نیز مشاهده شود.

مناسب‌ترین قیمت میلگرد را از مرکز مصالح بخواهید

مرکز مصالح بزرگترین وکامل ترین شرکت تهیه و پخش و صادرات کلیه مصالح ساختمان اعم از انواع آهن آلات و ملزومات تاسیساتی و حرارتی برودتی ساختمان است.

‎شرکت مرکز مصالح در زمینه تهیه، سفارش، خرید و صادرات محصولات آهن اعم از، میلگرد تیرآهن، نبشی و ناودانی، مش میلگرد، رابیتس و ورق و در زمینه تأسیسات کلیه نیازها ساختمان اعم از لوله پلیکا یزد پلیمر گلپایگان و اتصالات ونصبیات بهداشتی و لوازم آتش نشانی آبرسانی را بطور مستقیم از کارخانه‌های مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه ارائه می‌دهد.

‎این شرکت در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است و از روز اول به بهترین شکل به مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه می داده و می‌دهد.

‎این شرکت متخصص در تهیه نیاز ساختمان سازان در زمینه خرید مصالح است تا سازندگان محترم با آسودگی خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت در امر خرید و دریافت اطلاعات فنی دقیق در محصولات و تنوع قیمتی نسبت به کیفیت به راحتی مایحتاج خود را تأمین کنند

‎این شرکت عرضه مصالح ساختمانی خود را توسعه داده تا مشتری بعد از اطمینان خود نسبت به شرکت بتواند اکثر مصالح خود را از یک مجموعه با اطمینان خاطر و اتلاف وقت کمتری خرید نماید.

‎مرکز مصالح با داشتن کادری مجرب متشکل از مهندسین و تکنسین‌های متخصص در تمامی زمینه‌های صنعت ساختمان بر این باور است تا تمامی نیازهای مشتریان چه در زمینه تهیه و چه در زمینه صادرات و اجرا را برآورده سازد.

‌اخیرا شرکت مرکز مصالح با قالب‌های نوین وافل خود خدمات فنداسیون و سقف ریزی ساختمان را به مجموعه خود اضافه نموده که در امر اسکلت بتنی و سقف‌های ساختمان کاهش چشمگیر هزینه‌ها را در بر گرفته.

‎مشتریان می‌تواند با تماس با مجموعه مرکز مصالح از مشاوره رایگان در کلیه زمینه‌های ساختمان از خرید مصالح تا اجرای آن بهره ببرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *