وام یارانه ای مسکن برای سه دهک نخست جامعه

معاون مطالعات تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دهک پایین جامعه توانایی بازپرداخت اقساط وام مسکن را ندارند، پیشنهاد اعطای وام یارانه ای را ارائه داد.
وام یارانه ای مسکن برای سه دهک نخست جامعه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز: مقداد همتی کارشناس مسکن با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما به توضیح برای وام یارانه ای مسکن گفت و با اشاره به اینکه باید به آینده امیدوار باشیم افزود: نارضایتی‌های کنونی در کشورمان ناشی از احساس ناامیدی است.

وی ادامه داد: با انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید، بارقه‌های امید در مردم ایجاد شد که امیدواریم با عمل به وعده‌ها، این احساس دائمی شود.

همتی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بحث‌ها در عرضه مسکن بحث زمین است اضافه کرد: زمین موجب می‌شود التهاب کنونی جامعه از ناامیدی و نارضایتی، فروکش کند.

کارشناس مسکن به مساحت زیاد سرزمین کشورمان اشاره و اضافه کرد: توده‌های جمعیتی ما کمتر از ۵ درصد کشور است؛ اگر پهنه سرزمین کشورمان را به تعداد جمعیت کشور تقسیم کنیم تقریباً به هر نفر، ۲۰ هزار متر مربع می‌رسد، اما ما می‌گوئیم حداقل حق هر ایرانی، این است که ۲۰۰ متر زمین به او اختصاص بدهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *