پروژه‌های مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد؛ افزایش سرعت طرح اقدام ملی مسکن

گروه استان‌ها ـ معاون وزیر راه گفت: برنامه ریزی وزارت مسکن بر آن است که تا پایان دولت دوازدهم، کلیه پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برساند و با تخصیص منابع مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن را سرعت بیشتری بخشد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، احمد اصغری مهرآبادی امروز در پایان نشست شورای مسکن استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری که استان خوزستان را یک استان ویژه خطاب کردند، باید در رفع مشکلات مردم این استان توجه ویژه صورت گیرد که وزارت مسکن و شهرسازی دید مثبتی به این استان دارد.

وی افزود: جلسه امروز شورای مسکن استان خوزستان را با این دیدگاه آغاز کرده‌ایم که برای پیشبرد اهداف وزارت مسکن در این استان و سرعت بخشیدن به آنها توجه ویژه‌ای باید صورت گیرد.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی بیان کرد: وزارت مسکن هرآنچه که لازم باشد برای پیش‌برد و اجرای پروژه‌های مسکن در استان خوزستان چه در زمینه تخصیص بودجه، چه در اختصاص زمین و چه در زمینه رفع موانع قانونی کوتاهی نخواهد کرد و با نگاهی مثبت به این استان می‌نگرد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های مسئولان خوزستان در اجرای پروژه‌های مسکن در استان اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در خوزستان تاکنون مثبت بوده است که تشکیل کارگروه اقدام ملی مسکن در استان نیز از نمونه‌های بارز و شاخص این اقدامات است که سرعت اجرای پروژه‌های مسکن در استان چه در قالب مسکن مهر و چه در قالب اقدام ملی مسکن را نتیجه داده است.

مهرآبادی با اعلام خبر پایان یافتن پروژه‌های مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم گفت: برنامه ریزی وزارت مسکن بر آن است که تا پایان دولت دوازدهم، کلیه پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برساند و با تخصیص منابع مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن را سرعت بیشتری بخشد.

وی در ادامه افزود: جهت پایان یافتن پروژه‌های مسکن در استان خوزستان تاکید وزارت بر سرعت بخشیدن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در این خصوص با اختصاص منابع مالی مورد نیاز تلاش کردیم سرعت پروژه‌ها چه در تکمیل و محوطه سازی و اتمام پروژه‌های مسکن را بیشتر کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *