پنج واحد تولیدی در هفتکل به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان پنج واحد تولیدی در شهرستان هفتکل با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به بهره برداری رسید.

امروز ۲۳بهمن ماه با حضور علی رسولیان پنج واحد تولیدی در شهرستان هفتکل به بهره برداری رسید.

واحد تولید خوراک دام و طیور در ناحیه صنعتی هفتکل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیون ریال یکی از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

این واحد تولیدی باعث ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم‌ می شود و سالانه قابلیت تولید یک‌ میلیون و ۴۰ هزار تن محصول را دارد.

همچنین امروز کارگاه تولید زغال فشرده در ناحیه صنعتی هفتکل افتتاح شد. میزان سرمایه گذاری در این طرح ۲۰ هزار میلیون ریال است و باعث ایجاد اشتغال برای ۶ نفر به طور مستقیم و ۶ نفر به طور غیر مستقیم‌ می شود. این واحد تولیدی قادر است سالانه یک هزار تن زغال را تولید کند.

همچنین امروز کارخانه تولید گرانول با سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیون ریال و اشتغال چهار نفر به طور مستقیم و ۶ نفر به طور غیر مستقیم و ظرفیت تولید یک هزار تن سالانه بهره برداری شد.

به گزارش ایسنا، کارگاه تولید مایع ظرفشویی و دستشویی بهرام‌نژاد با تولید سالانه ۵۰۰ تن و سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیون ریال و اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم افتتاح شد.

شرکت کهن سبز دره هفتکل نیز امروز با اعتباری بیش از ۵۰ هزار میلیون ریال و اشتغال ۲۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم و ظرفیت یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تن تولید سالانه بهره برداری شد؛ این شرکت در زمینه بسته بندی قند، شکر و حبوبات و غلات فعالیت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *