آمار مسکن ملی در روستاها

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸‌هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد، میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدهای در دست ساخت را ۶۰‌درصد عنوان کرد.

اقتصاد۲۴- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و مسوولیت بنیاد در اجرای طرح بهسازی و نوسازی سالانه ۲۰۰‌هزار واحد مسکن روستایی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۹۸‌هزار واحد مسکونی روستایی در دست اجراست که عمده آن‌ها از آبان سال گذشته آغاز شده است.

معاون بنیاد مسکن میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های آغاز شده طرح نهضت ملی مسکن را در روستا‌ها به طور میانگین ۶۰‌درصد عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به مصوبه‌ای که دولت در شهریورماه برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰‌میلیون تومان ابلاغ کرد، بنیاد مسکن تاکنون ۳۲‌هزار نفر را برای دریافت تسهیلات معرفی کرده که از این تعداد یک‌هزار و ۸۰۰ نفر بعد از ابلاغ مصوبه مذکور، کار تخریب و نوسازی واحد‌های خود را آغاز کرده اند.

بر اساس این گزارش، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسوولیت دارد تا سالانه ۴۰۰‌هزار واحد مسکونی را در روستا‌ها و شهر‌ها اجرایی کند که ۲۰۰‌هزار واحد آن‌ها در شهر‌ها و ۲۰۰‌هزار واحد در روستاهاست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *