احداث و بهسازی ۱۱۰هزار واحد مسکونی در سال ۹۸

معاون بازسازی بنیاد مسکن از بهسازی و احداث ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای کوچک و روستاها در سال ۹۸ خبر داد و گفت: قرار بود هیات دولت برای بهسازی و احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی سال ۹۹ مصوبه بدهد و پیگیر تصویب آن هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عزیزالله مهدیان اجرای برنامه بهسازی سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی را برای سال ۹۹ را اعلام کرد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هر ساله تسهیلات بهسازی و احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای کوچک و روستاها در اواخر بهمن و اسفند تصویب می‌شد و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گرفت که این مصوبه برای سال بعدی در مراحل مختلف تخصیص می‌یافت.

مهدیان ادامه داد: در بهمن و اسفند سال گذشته با وقوع بحران کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی بسیاری از مراکز تصمیم گیری، مصوبه بهسازی و احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای کوچک و روستاها از سوی دولت تصویب نشد و به همین دلیل در این خصوص تسهیلاتی نیز از سوی دولت برای این منظور تخصیص نیافته است.

وی تصریح کرد: پیگیر هستیم که این مصوبه را از هیات دولت اخذ کرده و کارها را عملیاتی و اجرایی کنیم.

مهدیان اعلام کرد: از ۲۰۰ هزار واحد سال ۹۷ در سال ۹۸ حدود ۱۳۳ هزار واحد بانک ها به استان ابلاغ شده است که ۱۱۰ هزار واحد عقد قرارداد کرده اند و کار را آغاز کرده‌اند.

به گفته وی، ثمره کار ۹۸ در مورد بهسازی بافت‌های روستایی ۱۱۰ هزار واحدمسکونی روستایی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *