بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به ثنظام رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت چشمگیر شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، بیشترین افت قیمت سهام شرکت های انبوه سازی، املاک و مستغلات حاضر در بورس به نماد ثشاهد با کاهش ۴/۶۴درصد اختصاص یافت و کمترین افت را نماد ثشرق با کاهش ۰/۲۲درصد به خود اختصاص داد .

بیشترین افت قیمت سهام شرکت های انبوه سازی، املاک و مستغلات حاضر در فرابورس به نماد ثعمرا با کاهش ۵/۹۹درصد رسید و کمترین افت با کاهش ۰/۰۷درصد به نمادهای ثاژن و ثاصفا رسید.

بیشترین رشد قیمت سهام شرکت های انبوه سازی، املاک و مستغلات حاضر در بورس را نماد ثبهساز با افزایش ۱/۲۴درصد به خود اختصاص داد و کمترین رشد به نمادهای ثاخت و ثفارس با افزایش ۰/۲۸ درصد رسید .

بیشترین رشد قیمت سهام شرکت های انبوه سازی، املاک و مستغلات حاضر در فرابورس را نماد ثنظام با افزایش ۲/۲۴درصد به خود اختصاص داد و کمترین رشد به نماد ثجوان با افزایش ۰/۷۱درصد رسید.

حجم خرید و فروش نماد ثامان در روز جاری برابر بود .

در روزجاری، از میان ۳۱ شرکت انبوه سازی، املاک و مستغلات فعال دربورس و فرابورس تهران، نماد ۲۰شرکت قرمز پوش و نماد ۱۰ شرکت سبز پوش شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *