تامین مسکن با کیفیت، اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تامین مسکن با کیفیت، اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

مجید کیانپور اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سالجاری علاوه بر پیگیری تحقق برنامه‌های جاری شرکت، نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دولت در کلان پروژه طرح نهضت ملی مسکن داشته و هم‌اکنون در اکثر استان‌ها در حال نقش آفرینی در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی افزود: در راستای اولویت دولت برای ساخت مسکن با کیفیت، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات و مطالعات فنی و مهندسی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی نقش موثر و اثرگذاری در ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌ها در ساخت طرح نهضت ملی مسکن دارد.

این مسئول یادآور شد: ورود به بازارهای جدید، صدور خدمات فنی و مهندسی و حضور موثر در طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

کیانپور افزود: همه نمایندگی‌های استانی این شرکت باید در راستای اهداف دولت و وزارت راه و شهرسازی حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  گفت: ارتقا جایگاه شرکت، بهره‌برداری از ظرفیت‌های جدید، نوآوری و پژوهش، صرفه‌جویی، استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه زیرساخت‌ها، جذب نیروهای متخصص و کارآمد، مستندسازی اقدامات، پیگیری مطالبات، عمل به تکالیف قانونی، شفافیت در ارائه اطلاعات، جلوگیری از تعارض منافع، تهیه بودجه سال آینده و رسیدگی به مسائل جاری و تعامل شایسته با ذینفعان و فعالان این صنعت، از دیگر موضوعات مهم در دست پیگیری این شرکت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *