تحویل 2 هزار و 850 واحد مسکن محرومان در گلستان/ پیشرفت 95 درصدی 15 درصد واحد باقیمانده

مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۵۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و ۱۵۰ واحد نیز با پیشرفت ۹۸ درصدی همراه بوده است.
سید محمد حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان در گلستان، گفت: در تاریخ ۲۱ بهمن ۹۸ در طی سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به گلستان تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری برای ساخت ۳ هزار واحد مسکن محرومان روستایی در استان انعقاد شد.

وی افزود: شناسایی متقاضیان واجد شرایط به واسطه همه‌گیری کرونا از اردیبهشت ۹۹ آغاز شده و صدور پروانه‌های ساخت به سرعت انجام گرفت.

تخصیص ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در گلستان

مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان در ادامه تأکید کرد: ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض برای ساخت ۳ هزار مسکن محرومان استان گلستان تخصیص پیدا کرد که این از رقم ۷۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بوده است.

حسینی در ادامه گفت: همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان آورده متقاضیان بوده که در کل ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه‌کرد ریالی این پروژه شده است.

وی بیان کرد: تا کنون صدور پروانه صد در صد واحد‌ها انجام شده و پی کنی واحد‌های مسکونی به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اجرای صد در صدی فندانسیون واحدها، گفت: کار ستون‌های واحد‌های مسکن محرومان در استان نیز به اتمام رسیده است.

وی در ادامه افزود: ۹۹ درصد از سقف واحد‌ها و ۹۶ درصد سفت‌کاری واحد‌ها تاکنون انجام شده است.

حسینی بیان داشت: تا کنون ۲ هزار و ۸۵۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و ۱۵۰ واحد نیز با پیشرفت ۹۸ درصدی همراه بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در خصوص زمان تحویل پروژه مسکن محرومان در استان گلستان، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مرداد ۱۴۰۰ کل واحد‌های مسکن محرومان در استان گلستان تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره به همکاری لازم بانک‌ها در انعقاد قرارداد‌ها گفت: برخی از واحد‌های نیمه تمام به دلیل عودت، جایگزین‌ها و افزایش قیمت‌ها به تأخیر افتاده است و این موارد باعث زمان‌بر شدن پروژه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *