تعاونی‌ها باید یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را بسازند

تهران-ایرنا- معاون پارلمانی و امور حقوقی اتاق تعاون ایران گفت: طبق قانون مقرر شده است تا یک میلیون از چهار میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را تعاونی‌ها بسازند.

به گزارش ایرنا، «مهرداد لاهوتی» عصر شنبه در آیین رونمایی از کلینیک کسب و کار تعاون، با بیان اینکه تعاونی‌ها باید یک میلیون از چهار میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی را بسازند، اظهار داشت: این می‌تواند به مشارکت تعاونی‌ها کمک کند و اثرات مستقیم بر روی اقتصاد و اشتغال داشته باشد.

وی با بیان اینکه سکوها حلقه واسط بین عرضه‌کننده و تقاضاکننده هستند، گفت: برخی از نگاه‌های سنتی و استقامت‌هایی در استفاده از سکوها وجود دارد.

معاون پارلمانی و امور حقوقی اتاق تعاون ایران بیان داشت: یکی از راه‌های کاهش آلودگی و ترافیک توسعه همین سکوها هستند.

لاهوتی با اشاره به اینکه از سکوهای تعاونی حمایت می‌کنیم، گفت: در این راستا کار را شروع کردیم و در اتاق تعاون همراه شما خواهیم بود.

تحول در اتاق تعاون با ایجاد سکوها

معاون استان‌ها و اتحادیه‌های اتاق تعاون در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اتاق تعاون نیاز به تحول دارد گفت: این اتاق باید خود را به‌روز کند و از فضای مجازی بیشترین بهره را ببرد.

مرتضی رخیصی گفت: اختلاف‌هایی که در تعاونی وجود دارد به خاطر نبود اطلاع رسانی و آموزش است باید آموزش‌ها فرهنگ سازی شود.

وی افزود: آموزش انجام می‌شود که باید استمرار یابد تا توفیق حاصل شود در همین راستا اتاق تعاون اقدامات سامانه‌ای خوبی انجام داده که تحول و تغییر گرایش‌ها زمان‌بر و مشکل است.

معاون استان‌ها و اتحادیه‌های اتاق تعاون با اشاره به اینکه ۲ سامانه خدمات‌رسانی در اتاق تعاون راه‌اندازی شده است گفت: بسیاری از افرادی که مراجعه می‌کنند باید از طریق سامانه‌ها خدمات دریافت کنند؛ اما عده‌ای مقاومت می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *