توسعه مسکن 700 واحد احداث می کند

اردبیل شهردار اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در پرداخت اضافه کاری پرسنل شهرداری عدالت را رعایت کنیم تا حقی ناحق نشود.

محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اینکه ادعا می شود شهرداری جلوی پرداخت اضافه کار را گرفته است، صحت ندارد و نباید اعضای شورای شهر به چنین موضوعاتی دامن بزنند تا خوراک رسانه ای شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده بارها به صراحت اعلام کردم برای انگیزه بخشی به کارکنان و کارگران شهرداری باید پرداخت اضافه کار براساس کارکرد درست باشد تا کارگری که شبانه روز تلاش می کند با سایر پرسنل شهرداری که دل به کار نمی دهند تفاوت داشته و پرداختی ها نیز بر همین اساس به شکل عادلانه انجام شود.

شهردار اردبیل به تفاهمنامه امضا شده بین وزارت کشور و راه و شهرسازی برای ارائه تخفیف 50 درصدی در صدور پروانه برای مسکن اقدام ملی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی راه و شهرسازی استان لیست افراد واجد شرایط اقدام ملی در اعمال این تخفیف مورد توجه قرار می گیرد.

صفری ورود شرکت توسعه مسکن را به عنوان زیرمجموعه بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومان یادآور شد و بیان کرد: این شرکت نه تنها بنگاه اقتصادی نیست بلکه منابع درآمدی آن نیز صرف کارهای محرومیت زدایی می شود که مقرر شد 700 واحد تولید مسکن را در اردبیل انجام دهیم.

وی اعمال تخفیف 20 درصدی را در اجرای این پروژه از سوی شهرداری به عنوان بخشودگی صدور پروانه ساختمانی یادآور شد و تصریح کرد: قرار است مدیران این شرکت در بهمن ماه نیز از تخفیف 30 درصدی مناسبتی شهرداری استفاده کنند تا با اعمال 50 درصد تخفیف در صدور پروانه ساختمانی عملیات احداث این مجموعه فراهم آید.

شهردار اردبیل این سرمایه گذاری را به نفع اقتصاد و اشتغال اردبیل توصیف کرد و افزود: از 60 میلیارد تومان هزینه پرداختی برای صدور پروانه 15 میلیارد تومان به حساب شهرداری واریز شده و قرار است 45 میلیارد تومان نیز واریز شود.

صفری ادامه داد: به هیچ وجه برای بخش تجاری این واحدها تخفیفی ارائه نمی شود و ما امیدواریم با مصوبه شورای شهر در این زمینه بتوانیم از شرکت توسعه مسکن در اجرای این پروژه و زمینه سازی برای اشتغال نیروهای کارگری و سایر پرسنل استفاده کنیم.

وی افزود: قطعا از قبل این سرمایه گذاری بیشترین سود و منفعت نصیب ما خواهد شد و ما تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا در قالب این پروژه های سرمایه گذاری شهر و شهروندان از مزایای آن استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *