ثبت نام از متقاضیان طرح ملی مسکن در سیستان وبلوچستان در حال انجام است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بازآفرینی، شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تسریع در روند خدمت رسانی و ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن مسکن پیش بینی و در حال انجام است افزود: متقاضیان مسکن بر اساس نوبت اعلام شده به اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان مراجعه نمایند.

مهندس مهدیار گفت: مرحله اول ثبت نام حضوری و دریافت مدارک از متقاضیان طرح ملی مسکن در سیستان وبلوچستان آغاز شده است.

معاون بازآفرینی، شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان بیان کرد: اسامی واجدین شرایط طرح ملی مسکن از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان رسیده و برنامه زمان بندی مراجعه جهت تحویل مدارک مشخص شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان، اداره کل راه و شهرسازی استان تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ازدحام را پیش بینی و بدین منظور 30 نفر از همکاران جهت انجام مراحل مختلف از قبیل نوبت دهی، بررسی اولیه مدارک، انطباق تصاویر با اصل و نهایتا تشکیل پرونده بایگانی و اعلام شماره پرونده به متقاضیان تعیین شده است.

معاون بازآفرینی، شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: سالن انتظار جهت رفاه حال متقاضیان با امکانات لازم پیش بینی شده که رضایت مراجعین، سرعت انجام کار و تکریم ارباب رجوع را در پی داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *