ثبت نام یک میلیون و ۹۹۹ هزار نفر در طرح مسکن ملی

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: مجموعه متقاضیان مرحله اول و دوم طرح مسکن ملی به ترتیب ۲۳۴ هزار و ۵۴۲ هزار نفر بوده‌اند.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۹۹۹ هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‎اند، گفت: مجموعه متقاضیان مرحله اول و دوم به ترتیب ۲۳۴ هزار و ۵۴۲ هزار نفر بوده‎اند، اما در مرحله سوم و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، مجبور به ایجاد سامانه پیامکی در این خصوص شدیم و به این ترتیب افراد با ارسال کد ملی خود به سامانه درخواست خود را در بخش متقاضیان به ثبت رساندند.

او ضمن اشاره به ۴۰۰ هزار مسکن ملی موجود در کشور تصریح کرد: ۱۰۰ هزار واحد از این میزان، در مجموعه طرح‌های نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده قرار می‌گیرند و افراد می‌توانند با ورود به سایت مسکن ملی از قرار گرفتن نامشان در فهرست، مطلع شوند.

اصلانی در پاسخ به این سوال آیا در این مرحله از افراد مبلغی کسر می‌شود یا خیر؟ گفت: در مرحله‌ ثبت نام مبلغی دریافت نمی‌شود و بعد از عبور افراد از این مرحله، پیامکی به افراد ارسال می‌شود تا با مراجعه به بانک‌ها، جهت پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصریح کرد: قرار است این واحد‌ها در شهر‌های جدید اطراف تهران مثل پرند، پردیس، ایوانک و هشتگرد ساخته شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *