درآمد ۳۵۳۱ میلیارد تومانی «ثامید» در ۹ ماهه

ثامید با سرمایه ثبت شده ۳۵۳۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۱۶۹۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود ۲۲۶میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل تغییری نداشته است. در واقع این شرکت با سرمایه ثبت شده ۳۵۳۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۱۶۹۵ میلیارد تومان درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال قبل رشدی نداشته است.

چندی پیش مزایده فروش پروژه تجاری چهارباغ اصفهان (مرکز خرید فیروزه) که توسط شرکت توسعه و عمران امید اعلام شده بود به نتیجه نرسید در آگهی میزان ارزش آن را حداقل ۱۸۲ میلیارد تومان برآورد شده بود و سهم شرکت از این فروش معادل ۷۰.۸ درصد است. همچنین پروژه تجاری اقامتی جهان نما مشهد را به صورت تهاتر از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار کرد که حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۱۰۴ میلیارد تومان برآورد شده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *