رقابت سه شرکت مطرح بیمه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به مالکان خانه‌های گران‌قیمت در جهان

بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای، خانه‌هایی را که قیمتی بالاتر از حد مشخصی دارند، تحت پوشش خود قرار نمی‌دهند و تنها شرکت‌های بیمه محدودی وجود دارند که این مسئولیت را می‌پذیرند.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، شرکت های انحصاری بیمه منازل گران قیمت در جهان، گزینه های شگفت انگیز و پوشش سطح بالایی ارائه می دهند و استفاده از این بیمه نامه ها برای صاحبان این خانه ها هم فرصت مناسبی به شمار می رود.

طبق بررسی های چابک‌آنلاین تنها چند شرکت محدودبرای بیمه نامه های خانه های گران قیمت پاپیش گذاشته اند که مهمترین آنها شامل این سه شرکت می شوند.

 AIG، Chub و Pure

AIG:

این شرکت سابقه ای 100 ساله در زمینه بیمه دارد و شهرت آن به دلیل ارائه بیمه نامه های عمر است اما محصولات متنوع و تخصصی مناسبی نیز برای گروه های خاص ارائه می دهد.

بیمه نامه منازل گران قیمت نمونه ای از محصولات تخصصی این شرکت  بوده که برای بسیاری از خانواده های مرفه مناسب بوده و نیازهای آنها را برطرف می سازد.

تعدادی از ویژگی های برجسته این بیمه نامه تخصصی به شرح زیر است:

پوشش کامل هزینه جایگزین: اگر اموال شخصی  آن افراد مرفه تحت پوشش آسیب ببیند، این شرکت می تواند هزینه کامل وسایل را بدون کسری بپردازد.

تسویه حساب نقدی: AIG گزینه تسویه حساب را به جای تعمیر یا تعویض مطالبات تحت پوشش ارائه می دهد.

هزینه های اضافی زندگی: اگر یکی از مواردتحت پوشش آسیب ببیند و صاحبان خانه را مجبور به ترک  آن خانه کند، این شرکت هزینه های اضافی برای اقامت در یک هتل را هم می پردازد.

پوشش گسترده بازسازی: هزینه های تعمیر و بازسازی با توجه به تغییر قیمت ها و یا استفاده ازمصالح خاص، از دیگر خدمات . AIG  بوده تا اطمینان حاصل شود که این خانه ها به عظمت قبلی خود بازمی گردند.

Chubb:

این شرکت پوشش کاملی برای خانه های بسیار گران و خانواده های مرفه طراحی کرده و به جزییاتی می پردازد که ممکن است از چشم افراد دور بماند.

شهرت این شرکت به ارائه خدمات استثنایی است که در سریع ترین و در عین حال کامل ترین حالت ممکن در اختیار مشتریان خاص قرار می گیرد.

خدمات ویژه این شرکت بیمه ای در رابطه با پوشش منازل گران قیمت به شرح زیر است:

پوشش هزینه های اضافی: این شرکت نیز مانند AIG هزینه های اضافی که ممکن است در اثر بازسازی و تعمیرات خانه ها به وجود بیاید را می پردازد.

این هزینه ها ممکن است به دلیل افزایش قیمت مواد و مصالح و یا اضافه شدن مشکلات بازسازی به وجود بیاید.

تسویه نقدی: اگر منزل افراد به هر دلیلی به کلی نابود شود، این شرکت به مشتریان خود تمام هزینه ساخت مجدد خانه در آن مکان یا هر مکان دیگری را می دهد و در صورت عدم تمایل به ساخت مجدد، این شرکت تمام پول را به مشتریان خود می پردازد تا آن را به صلاح خود خرج کنند.

پوشش وسایل خانه: بسیاری از بیمه نامه های منازل، تنها ساختمان را تحت پوشش قرار می دهند و بسیاری از متعلقات خانه بیمه نمی شوند. اما Chubb با پوشش کامل تمام وسایل خانه  به این نابرابری پاسخ داده است.

تعمیر خرابی ها: به عنوان یک پیشنهاد منحصر به فرد، این شرکت قبل از آن که یک خسارت جدی برای خانه ایجاد شود، تمام ایرادات آن نظیر نشتی، اتصالات الکتریکی و مواردی اینچنینی را پیدا کرده و تعمیر می  کند.

Pure:

این شرکت یکی از تازه واردان صنعت بیمه نامه منازل گران قیمت است. با این حال، رشد سالانه 30 درصدی، آن را در سومین جایگاه این جدول قرار داده است.

درجایی که بیشتر بیمه گران تمرکز خود را بر کسب سود در وال استریت قرارداده اند، Pure یک شرکت سهامی خاص است و بر پوشش کامل نیازهای مشتریان و رفاه مالی مداوم آنها تمرکز دارد.

  این شرکت نیز مانند دو شرکت رقیب خود، هزینه های اضافی بازسازی خانه را بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی می پردازد و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که منازل خود را می توانند به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

حفاظت گسترده از جواهرات:  پوشش کامل جواهراتی که در خانه افراد مرفه قرار دارد، ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد اما این شرکت تا 50 هزار دلار خسارت جواهرات گمشده، به سرقت رفته و یا جا به جا شده را می پردازد.

پوشش پشتیان زهکشی فاضلاب نیز از دیگر خدماتی است که Pure به مشتریان ویژه خود ارائه می دهد.

ممکن است بعضی افراد فکر کنند که این مزیت نیز زیرمجموعه تمام بیمه نامه های منازل است و لی همیشه اینطور نیست.

این شرکت به مشتریان خود تمام هزینه زهکشی را می پردازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *